Brendan Greene garantuje, že hra bude dokončena podle původního plánu.
Vůči hrám v předběžném přístupu se postupně vyvinula u některých hráčů určitá míra skepse, která rozhodně není neoprávněná. Spousta her zůstává v early-accessu po neadekvátně dlouhou dobu a postupně v něm umírají. Potěší pak ale každá zpráva, která naznačuje, že se některý z ambiciózních titulů vyvíjí dle plánu. A to je právě případ Playerunknown's Battlegrounds.
Do října...
Nemá cenu znovu zdůrazňovat, jak velké oblibě se boj o přežití, ze kterého výjde živý jen jeden, těší. Čísla mluví za vše a čtyři miliony prodaných kopií ukazují, že u tohoto titulu to ani s tou skepsí vůči předběžnému přístupu není tak zlé. I tak ale určitě fanoušky potěší, že Brendan "Playerunknown" Greene v rozhovoru řekl, že garantuje dokončení hry podle původního plánu - tedy během 6 - 7 měsíců od vstupu na Steam. Ten se uskutečnil v březnu tohoto roku, takže můžeme směle vzhlížet k říjnu.
Pro server Rock Paper Shotgun se rozmluvil například i o tom, jak se dostal od fotografování ke tvorbě modů do her, jak probíhala jeho účast na H1Z1 nebo právě o obtížích vývoje her, které jsou v early-accessu, v případech, kdy studia tvoří i vlastní engine. V souvislosti s tímto tématem se dostalo samozřejmě i na situaci u Bluehole Studios a Greene příjemně překvapil.
Sám doufám, že nejde jen o plané sliby a opravdu se dočkáme kompletní odladěné hry už na podzim. Playerunknown's Battlegrounds je trhákem poslední doby a obzvlášť při hraní s přáteli nabídne obrovskou porci zábavy (a nenávisti). Pokud vás hra doposud míjela, mrkněte na dojmy z hraní, které jsem pro vás shrnul ZDE.
EDIT: Nakonec to nebude tak horké - Greene se díky zveřejnění tohoto rozhovoru na spoustě serverů nechal slyšet, že si v době poskytnutí rozhovoru neuvědomoval tlak deadlinu a že by nerad hru tlačil na úkor stoprocentního dokončení. Přesto vidí reálné opuštění předběžného přístupu někdy před koncem posledního kvartálu letošního roku.