Wargaming neustále ladí jednotlivé linie a vývojové stromy.
Wargaming neustále ladí jednotlivé linie a vývojové stromy. Impulzem k takovým krokům jsou většinou statistiky. Jednak to jsou čísla výkonnostní, pokud nějaký tank vyčnívá nad ostatními musí být upraven. Druhá možnost je, že je tank neoblíbený, může se stát, že méně oblíbená je celá linie, hlavně, když stroj na desátém tieru není dostatečně kvalitní a zajímavý.
Tentokrát si Wargaming vzal do parády jednu z linií sovětských stíhačů tanků směřující k Objektu 263. Důvod je spíš příchod nového stroje, který bylo potřeba někam zařadit. Co si budeme nalhávat, je potřeba změny a úpravy, aby hra byla zábavná, stereotyp bez nových cílů by nebavil nikoho. Musím říci, že na první pohled mne Object 268 v4 zaujal, jak jste na tom vy?
SU-101
Tier: VII Životy: 850 Maximální rychlost vpřed/vzad: 54 / -16 km/h Rychlost otáčení podvozku: 28 °/s Maximální dohled: 350 m
Pancíř podvozku: 130 / 90 / 40
Poškození: 320 / 320 / 420 Průbojnost: 219 / 330 / 50 Čas přebíjení: 8,0 s Přesnost: 0,4 Čas zaměření: 2,0 s Deprese děla/elevace: -3 / +18
SU-122-54
Tier: VIII Životy: 1 100 Maximální rychlost vpřed/vzad: 55 / -18 km/h Rychlost otáčení podvozku: 28 °/s Maximální dohled: 350 m
Pancíř podvozku: 150 / 80 / 45
Poškození: 440 / 440 / 530 Penetrace: 258 / 340 / 68 Čas přebíjení: 12,0 s Přesnost: 0,45 Čas zaměření: 2,3 s Deprese děla/elevace: -5 / +18
Object 263
Tier: IX Životy: 1 800 Maximální rychlost vpřed/vzad: 55 / -20 km/h Rychlost otáčení podvozku: 23 °/s Maximální dohled: 360 m
Pancíř podvozku: 250 / 80 / 50
Poškození: 550 / 550 / 750 Průbojnost: 270 / 300 / 75 Čas přebíjení: 16,5 s Přesnost: 0,45 Čas zaměření: 2,2 s Deprese děla/elevace: -4 / +18
Object 268 verze 4
Tier: TD-10, ZSRR Životy: 2 100 Maximální rychlost vpřed/vzad: 55 / -22 km/h Rychlost otáčení podvozku: 21 °/s Maximální dohled: 370 m
Pancíř podvozku: 250 / 100 / 45
Poškození: 750 / 750 / 1100 Průbojnost: 293 / 360 / 90 Čas přebíjení: 21,4 s Přesnost: 0,45 Čas zaměření: 2,0 s Deprese děla/elevace: -5 / +15