Vyšel zcela nový update, který má v sobě mnoho novinek.
Patch v4.2 přináší novou sbíhavou položku - Jablka! Najděte tuto výživnou léčbu kolem stromů roztroušených po celé mapě. Když skončíte s občerstvením, vyhledejte novou epickou a legendární raritou Assault Rifle. Může se nalézt v truhlících pokladů, kapkách a prodejních automatech.
Epická a legendární burst Assault Rifle
- Požární puška, kterou jste požádali, je to Epická ... je to legendární.
Perk Recombobulator (Save the World)
- Je čas přehodnotit! Vyberte si a upgradujte perk loadout pro vaše oblíbené zbraně a pasti.
Quad Launcher (Save the World)
- Tento launcher vystřelí 4 punče!
VŠEOBECNÉ
- Standardní konfigurace gamepadu byla přejmenována z "Standard" na "Old School".
- Mírně zvýšený pool textury streamování na konzole Xbox One, aby se zabránilo vzniku rozmazaných textur.
- Změna mapování tlačítek pro řadiče PS4 na počítači Mac pro použití Touchpad namísto tlačítka Share pro otevření chatu.
Oprava chyb
- Opraven problém, při kterém by kurzor myši byl skryt na obrazovce pro načítání pro přehrávače Windows + Mac.
- Opraveno několik příčin gumového pásu při přepínání zaměřování na sprint a zbraň, které byly způsobeny chybami v rámci těchto schopností.
- Pevné textové štítky jsou nekonzistentní na všech obrazovkách rozvržení řadičů.
- Opraveno bylo, že čas strávený v zápise není správně aktualizován pro členy strany.
BATTLE ROYALE
Zbraně + Položky
- Přidány Epické a Legendární burst Assault Rifles.
- Může se nalézt v podlahové drti, truhlách, kapkách a prodejních automatech.
- Škoda 32/33 (Epic / Legendary).
- Používá střední munici.
- Využívá stejných rozsahů poškození jako ostatní útočné pušky.
Přidána nová položka: Jablka
- Spotřeba jablka poskytne 5 zdraví (až 100).
- Méně časté, mohou se nacházet kolem určitých stromů v mapě.
Zvýšený rozsah poklesu poškození
- Odchod začíná na 28 metrů (dříve 24 metrů).
- Poškození bylo sníženo na 85% na 47,5 metru (bylo to 80% u 35 metrů).
- Poškození se snížilo na 75% při 70 metrech (bylo to 50% ve výši 65%).
- Poškození sníženo na 65% ve vzdálenosti 250 metrů.
Poškození pasti
- Snížené poškození z 125 na 75.
- Reset Čas se snížil z 6 sekund na 5 sekund.
Dálkové výbušniny
- Nyní budou poškozovat všechny struktury v dosahu, ať jsou nebo nejsou viditelné z výbušného centra.
- Zvýšil se poloměr poškození a vzdálenost házení.
- Zpomalení mezi sekvenčními výbuchy bylo sníženo z 0,25 sekundy na 0,175 sekundy.
- Zpoždění před odpálením náboje nebo hromadění dalšího bylo sníženo z 0,75 sekundy na 0,15 sekundy.
- Odstranilo zpoždění mezi výměnou granátu a schopností zaměřit ho.
Oprava chyb
- Opraven problém, kdy by dálkové výbušniny mohly zničit meteor v Dusty Divot.
- Útočné pušky již nevypadají, že vysunou více nábojů na každou ránu.
- Opraven problém, který brání hráči používat Launch Pad při současném zapnutí více hráčů.
Gameplay
- Přidáno možnost "Auto-Pickup" pro snímače na PC a konzolách.
- Tímto způsobem se automaticky vybírají zbraně a spotřební materiál při jejich procházení (pokud jsou skladové prostory stále prázdné). Budou umístěny do dalšího dostupného bloku inventáře.
- Tuto volbu lze povolit v nabídce Nastavení.
Nastavení 50v50 V2
- Poškození DBNO za klíček se snížilo z 10 na 5.
- Hladina plodu hrudníku se zvýšila z 50-70% na 75-90%.
- Konečný kruh se zkracuje z 5 minut na 3 minuty.
Oprava chyb
- Opraven problém, kdy by Turbo Building zastavil, kdybyste před uvolněním druhého tlačítka stiskli jiné tlačítko.
- Opravena otázka umožňující hráči obcházet zbraně vybavit časy po zrušení animace použití spotřeby.
- Hráči se už nemohou krýt přes větrací prostory výzkumného závodu v Dusty Divot.
- Opraven problém, který způsobuje, že předpovídání dveří se uvízne a udělá tak, aby hráč nikdy neotevřel dveře.
- Opraven problém, který způsobil nesprávné zobrazení vybraných kosmetických předmětů ve vstupní hale.
- V terénu poblíž Lucky Landing zapustila díru.
- Opravena otázka, která způsobila, že truhly jsou neotevřené, když už byly vypleněny.
- Opravena záležitost, která umožňuje hráči sprintuje v plné rychlosti v části vody Loot Lake.
Výkon
- Zlepšení celkového výkonu serveru
- Síťová rychlost serveru se zvýšila z 20 na 30 aktualizací za sekundu.
- To umožňuje rychlejší pohyb a střelbu a snižuje efektivní pingové časy pro všechny hráče.
- Šířka pásma sítě se mírně zvýšila.
- Vylepšené zatížení materiálu 2x, které by mělo pomáhat rychleji budovat budovy a postavy a snižovat zatížení.
- Opravy velkých zásahů, k nimž došlo v době, kdy se poprvé objevily určité kosmetické předměty v zápase.
- Vylepšená framerace při použití Hop Rocks optimalizací efektu částic.
- Pevné vzdálené přehrávače, které se zdály, že skočí příliš vysoko, když se jejich spojení zhoršilo nebo došlo k serveru.
ZVUK
- Abychom vám pomohli rozlišovat mezi zvukovými stopami nad nebo pod krokem, přidali jsme další vrstvu krokům, které jsou nad vámi založené na typu povrchu.
- Dřevo má skřípky, kamen má pískání + štěrkovitý hluk a kov má chrastítka.
- Snížil se objem slabých míst, které se objevují při sklizni .
- Zvýšil objem výbuchů Grenade Launcher tak, aby lépe odpovídal objemu dalších výbuchů .
- Zlepšilo se, jak se vítr před přistáním vypařuje při použití kluzáku.
Oprava chyb
- Opraven problém, který by způsobil, že zvuk vynechá.
- Opraven problém, který by způsobil, že špehované hráče kroky / skoky / země zní jako oni byli vlevo / vpravo, pokud se pohybovali, zejména při pohledu přes rozsah.
UI
- Emotika ve vstupní hale nyní může být spuštěna kliknutím na pravou analogovou pásku.
- Přidáno tlačítko emote do dolní části obrazovky ve vstupní hale.
- Nvidia Shadowplay upozorňuje nyní na výchozí nastavení (pouze pro PC).
Oprava chyb
- Opraven problém, který zabránil vstupu map z práce při sledování.
- Opraven problém, kdy by se během zápasu nezobrazovaly indikátory mapové kamarády.
- Opraven problém, který zabránil zobrazování spotřebního času při spotřebování Hop Rock.
- Opraven problém, který způsobil, že uživatelské rozhraní pro umístění trapů se zobrazí při pohledu na povrchy, které neumožňují umístění trapů.
- Opraven problém, kdy se minimap šípka nezobrazí správně při pohledu na hráče.
UMĚNÍ + ANIMACE
Oprava chyb
- Opraven problém, který způsobil, že spreje ovlivňují objekty, které se přesunuly (bush, fotbalové míče atd.).
- Opraven problém, který způsobil, že se Battlehoundovy kalhoty při běhu táhnou přes tuniku.
REPLAY SYSTÉM
Oprava chyb
- Opraven problém, kdy by se v přehledu přehrávání nezobrazovaly vylučování.
MOBILNÍ PLATFORMA
Přidáno přizpůsobení HUD
- To je verze 1.0, budeme pokračovat v budování tohoto.
- Přidána optimalizace, která omezuje počet vykreslených sprejů najednou.
SAVE THE WORLD
MISE + SYSTÉMY
- Představujeme Perk Recombobulator
- Chcete-li získat přístup k produktu Perk Recombobulator, přejděte na obrazovku upgradu položek a přejděte na možnost Upgrade> Upravit výhody.
- Tento systém je k dispozici po dokončení Plankerton Storm Shield Defence 2.
- Po dokončení, hráči odemknout sekvenci tutorial questy pro Perk Recombobulator spolu s dostatečným množstvím prostředků k jejich dokončení.
- Hráči, kteří již dokončili Plankerton Storm Shield Defence 2, budou mít odemknuté úkoly, včetně původních zdrojů.
- Pomocí Perk Recombobulatoru mohou hráči zvolit své schematické výhody a zlepšit svou sílu.
- Můžete vybrat perk, který chcete ve slotu, ze seznamu perků, které se vejde do tohoto slotu, bez požadovaných náhodných rolí!
- Se dvěma novými úrovněmi energie pro výhody mohou být schémata nakonec silnější než kdy předtím!
- Schémata získaná před v4.2 (starší schémata) se musí podrobit procesu převodu předtím, než mohou být jejich výhody upraveny.
- Perk Recombobulator používá zcela nové zdroje!
RE-PERK (používá se jak pro změnu, tak pro upgradu peněz) PERK-UP (slouží k upgradu peněz) FIRE-UP (používá se k přepnutí prvku do ohně) AMP-UP (slouží k přepínání prvků na přírodu) FROST-UP (slouží k přepínání prvku na vodu)
- Zdroje Perk budou v obchodě s událostmi ( k dispozici na 16. května v 20:00 ET ).
- Přidána možnost upgradovat schematickou raritu zbraně a pasti.
- Používá stejný recept jako upgrade Hero Rarity.
- Legacy schémata musí být konvertovány Perk Recombobulator před jejich raritou mohou být upgradovány.
- Odemčeno 2-Star Evolution Skill Tree uzly pro zbraně a pasti.
Aktualizované mírové odměny a mini-šéfové misijní výstrahy, začínající v raném Plankertonu. Jako výsledek:
- Během pozdějších zón se výrazně méně často objeví řemeslné materiály (ruda, gizmos atd.).
- XP a Evolution Materials (kapky deště, blesk v láhvi atd.) Se objeví o něco méně často.
- Elemental Storm Mission Alerts jsou nyní k dispozici.
- Všechny elementární Husky v těchto zónách budou uzamčeny k prvku zóny.
- Každá zóna uděluje měnům Elemental Perk pro své prvky: FIRE-UP, AMP-UP a FROST-UP.
- Tyto měny mohou být použity v kombinaci s RE-PERK ke změně elementárních výhod na schématech zbraní.
- Kvóta: 2 kusy
Opakovatelné questy jsou nyní k dispozici, které udělují měny Perk
- Otevřené cache quest uděluje měnu RE-PERK.
- Kill Mist Monsters quest uděluje měnu RE-PERK.
- Kill Fire, Nature a Water Husk questy udělují příslušné měny Elemental Perk.
Poznámka: Elemental Husks lze nalézt v Plankertonu nebo ve vyšších oblastech
- Zabijte quest Chromu Husky a uděluje měnu RE-PERK
Opravte útočiště útočiště
- Aby se zkrátila délka raidových bojů, už nejsou časované boje.
- Hráči jsou nyní povinni eliminovat stanovený počet nepřátel pro každý nájezd.
- Závěrečné setkání je stále založeno na čase.
- Počet nepřátel se zvýší o 10 nepřátel každého z prvních 3 nájezdů a pak zůstane na 3. nájezdu.
Mini Llama nyní odměňuje za obranu Storm Shield
- Předtím hráči mohli vydělat pevnou částku Mini Llamas (1-4) na základě výkonu mise, protože to nebylo potíže zohledněno.
- Nové rozdělení odměn pro Mini Llamas je následující:
Kamenné dřevo: 1 až 4 Plankerton: 2 až 5 Canny Valley: 3 až 6 Vrcholy vlákna: 4 až 7
Aktualizace mise
- Následovat sestavení doporučení pro misi již není nutné, aby maximalizoval skóre nebo odměny.
- Posunuté doporučení hodnocení Body a odměny na misi Victory Badge.
Kritické hodnocení
- Kritické hodnocení je nový způsob, jakým budeme hodnotit kritickou šanci ve hře.
- Všechny výhody, které by dříve poskytly kritickou šanci, nyní poskytují kritické hodnocení.
- Nový systém přidává všechna kritická hodnocení.
- Kritické hodnocení je pak převedeno na kritickou šanci.
- Tato kritická šance se poté přidá k hodnotě kritické šance vaší zbraně.
- Kritické změny hodnocení se týkají pouze nově získaných schémat nebo schémat, které jsou konvertovány pomocí nástroje Recombobulator.
- Všichni herci a obránci byli změněni tak, aby používali kritické hodnocení.
- Jako součást těchto změn se kritická šance na všech zbraních se zvyšuje o 5%.
Oprava chyb
- Opravena otázka, kdy určité misie neposkytují odměny.
- Opraven problém, kdy hráči, kteří dříve nedostali odměnu, obdrží tyto odměny.
HRDINOVÉ
- Změnil následující Hero Perks na nový systém kritického hodnocení (tyto nové hodnoty jsou zhruba stejné jako staré kritické příležitosti):
Ostříží zrak
- Zvyšuje kritické hodnocení s pistolemi o 18.
Kritická šance na kladiva
- Zvyšuje kritické hodnocení s blunt Melee o 18.
Podpora klamné kritické příležitosti
- Zvyšuje kritické hodnocení s blunt Melee o 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).
Anatomické lekce
- Zvyšuje kritické hodnocení s okrajem Melee o 18.
Anatomické lekce podporují výhody
- Zvyšuje kritické hodnocení pomocí mečů, os a kostek do 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).
Nastavitelná tlumivka
- Zvyšuje kritické hodnocení s brokovnicemi o 8/13/18 (Hvězdná úroveň 1/2/3).
Pain Mastery
- Vražedné zásobníky nyní udělují 3 kritické hodnocení (za stack) pro zbraně s brokovnicí.
Obránci
Ranged Critical Chance Perk
- Zvyšuje kritické hodnocení se zbraněmi v řadě o 13.
Melee kritická šance Perk
- Zvyšuje kritické hodnocení s zbraněmi zblízka o 13.
Ninja
- "Fan of Stars" nyní ovlivňuje širší oblast na bližších vzdálenostech.
Oprava chyb
- Opravena chyba s popisem nápisu "Sureshot", kde se přečte jako "Kritická šance" namísto "Kritické poškození".
- "Shockwave", "Házet hvězdy", "Crescent Kick" a "Warcry" už nejsou náklady na energii, pokud se rychle zruší přepnutím na zbraň.
- Opravena záležitost, která by mohla způsobit, že "Frag Granát" nebude vydávat.
- Opravena chyba, při které nebyl správně použit "Per-Planning" perk podpory na podtřídě konstruktoru Demolitionist.
- Opraven problém problému, který by mohl způsobit, že se všechny výhody konstruktoru BASE nezobrazí správně.
- Opraven problém problému, který by mohl způsobit, že všechny výhody produktu Outlander 'Phase Shift' se nezobrazí správně.
- Opravena otázka, která by mohla způsobit, že perk "Enduring Machine" platí pro všechny spojence a ne jen pro vlastníka konstruktoru.
- Opraven problém, kdy použití funkce "Phase Shift", když se blíží nepříteli, může způsobit, že se "Phase Shift" přesune na nezamýšlené umístění.
- Opraveny některé problémy, které by mohly způsobit rychlé střelby z brokovnic, které by ztratily Outlanders 'Shock Gunner' Outlanders.
- Opraveny popisky nápovědy Tactical perks 'Feel the BASE' a 'Cluster Bomb', které naznačují, že se nehromadí.
- Opravil problém, který způsobil, že "vrhací hvězdy" se srazily se zbraňou Monsoon, když se vrhli.
- Hodnota poloměru "Bang and Pow" je nyní v souladu s dalšími popisy.
ZBRANĚ + POLOŽKY
- Quad Launcher je k dispozici v obchodě Weekly Event Store ( k dispozici je čtvrtek 16. května v 20:00 ET ).
- Drží 4 pálící rakety, které zanechávají po odhalení ohnivé koule.
- Přidáno několik nových výhod. Ty se nemohou objevit ve starších schématech (schémata získaná před v4.2).
- Budování léčby (pouze trap)
- Léčuje přiloženou budovu o x% svého maximálního zdravotního stavu každých 10 sekund.
- Délka efektu (Pouze trap)
- Zvyšuje dobu trvání jakýchkoli účinků, které v pasti způsobí.
- Také nahrazuje "+ x duration stun" na nových schématech.
- Zvýšené zdraví budov (pouze u trapů)
- Zvyšuje maximální zdravotní stav připojené budovy o x%.
- Rychlost útoku (pouze Melee)
- Zvyšuje rychlost napadení útoků na melee o x%.
- Odolnost proti poškození (pouze pro Melee)
- Grantuje x% odolnost proti poškození, zatímco zbraně jsou vybaveny.
- Life Leech (pouze Melee)
- Léčuje hráče za x% poškození.
- Rychlost pohybu (pouze Melee)
- Zvyšuje rychlost pohybu o x%, zatímco zbraně jsou vybaveny.
- Poškození vs Misty a Bossy
- Zvyšuje škody o x% proti Mistrů a Bossů.
- Nový typ prvku: Fyzikální
- Nabízí ne-elementární poškození, ale má výrazně vyšší poškození základny.
- Přidáno nové jedinečné perk pro Founder's Revolt
- K dispozici pouze po převodu staršího schématu přes Perk Recombobulator.
- Není k dispozici v jiných schématech.
- Odrážky ricochet na jeden blízké cíl, zabývající se 100% z poškození vydaných na původní cíl.
- Přidáno nové jedinečné perk pro zakladatele Blazing Masamune
- K dispozici pouze po převodu staršího schématu přes Perk Recombobulator.
- Není k dispozici v jiných schématech.
- Každý 6. úspěšný útok vyvolá výbuch, v malém rádiusu se jedná o poškození.
- Zakladatel Blazing Masamune už nekoná energetické škody (pouze požární poškození).
- Dálkové výbušniny, Impulzní granáty a Clingers již nevyužívají inventární prostor. Aktualizovali svůj popis, aby odráželi, že nepřetrvávají mimo misi.
- Kritické příležitosti Schematické výhody poskytnout 10/15/20/25/30 kritické hodnocení.
- Legacy Schematics stále používají staré hodnoty kritické šance
- Headshot damage damage jsou nyní multiplikativní místo aditiv.
Mechanismus Affliction zbraní se změnilo:
- Stížnosti nyní hromadí na základě jejich elementu (fyzikální / energie / příroda / požár / voda).
- Utrpení už není stack na jeden typ zbraně (Melee vs. Ranged).
- (Příklad) Nepřátelé mohou mít na jeden prvek každého hráče na sobě maximálně 1 postiženou zbraň.
- Affliction se nyní obnovuje při novém uplatnění, i když trvání původního postižení dosud nevyčerpalo.
Oprava chyb
- Opraven problém, v němž oblast působení součásti draka Fury launcher nepoškodila životní prostředí.
- Opraven problém, při kterém by náhled Boost Trap byl nesprávný.
- Opraven problém, kdy by se náhledy pro Ice Floor Trap a Flame Grill Trap zobrazovaly na nesprávném místě.
GAMEPLAY
Změny na instančních snímačích:
- Všechny instancované snímače jsou viditelné pouze pro hráče, který je může vyzvednout. To zahrnuje dárky udělené ze sekundárních misí.
- Odebraný typový štítek od instancovaných snímačů.
- Další položky z nepřátelských kapiček se spustí. Jedná se o vrstvené crafting přísady, vzácné crafting přísady, a ruda.
- Užitkové lapače (skokové podložky, podložky na podporu, léčebné podložky) se okamžitě zapnou při umístění, bez ohledu na to, zda je konstrukce, na které jsou umístěny, zcela postavena.
Oprava chyb
- Šepot .45 již blokuje záběry blízké vzdálenosti, když stojí u stěny.
- Krypton pistole nyní spotřebuje správné materiály, když je vytvořen.
- Opravena otázka, kdy BluGlo Siphons neměl žádné střely s projektily.
UI
Oprava chyb
- Opravena vizuální otázka, ve které by hra zobrazovala nesprávný obraz odměny (hrudník, dárek, krabička apod.), Který byl otevřen po misi.
- Opraven problém, ve kterém nebyl obchod se událostmi navigován, pokud nebyly k nákupu žádné položky události.
- Skryjte symbol vstupu regulátoru, který obsahuje zaškrtávací políčko v nabídce UI Storm Shield.
- Opraven problém, kdy možnost rozšíření štítu v menu Storm Shield UI se stává nepoužitelnou s ovladačem.
- Opraven problém, při kterém po vygenerování položky hráči byli vráceni na obrazovku Schematics.
- Obnovil správný vstup ovladače do knihovny sbírek.
- Opraveno případ, kdy by tlačítko Level Up v nabídce Inspect mohlo dočasně přestat pracovat na konzolách.
- Opravena chybějící lišta HP pro některé poškozené rostliny.
NEPŘÁTELÉ
Oprava chyb
- Pevný Shielder vyskočil, když se přemístil kolem nepřítele, kterému poskytuje štít.
- Pevný Blockbuster Husky se objevil dvakrát v některých misích.
- Útok útoku Taker už nepoškozuje hráče přes stěny.
- Fixační blokovací modul Mini-Boss modifikátor, který vlastně neblokuje budovy.
UMĚNÍ + ANIMACE
- Shielder má nový model, animace a efekty.
- Hover Turret vizuální FX byly aktualizovány.
ZVUK
- Vokalizace Shielder a SFX dostaly aktualizace.
- Automatické zvuky spouštějící zbraně se nyní upravují, když došlo ke změně rychlosti požáru.
- Projděte zlepšení zvuku mise blesků.