Hra na sebe přestává vydělávat.
Hunt: Showdown si za poslední roky získal přízeň dalších tisíců hráčů a i když se zatím nedaří navázat na masivní úspěch z dubna letošního roku, stále se do hry vrací průměrně deset tisíc hráčů denně. Jenže, jak už to u dlouhodobě podporovaných her bývá, studio se nedokáže uživit pouze z prodaných kopií a vývojáři nyní transparentně prozrazují, jak budou upravovat monetizaci hry.
Sami vývojáři přiznávají, že doposud byla ekonomika hry nastavena špatně. Hra totiž odměňovala hráče kromě klasické herní měny i měnou prémiovou, odměny ale byly příliš velké. Výsledkem tak bylo, že na 100 darovaných Blood Bonds si hráči koupili pouze 10 Blood Bonds. Takový model je dlouhodobě neudržitelný, a to i vzhledem k tomu, že právě prémiová měna byla vůbec nejmenším zdrojem příjmů.
Crytek se tak rozhodl udělat řadu menších změn, které snad pomohou k tomu, aby se příjem ze hry zvýšil a vývojáři mohli nadále hru podporovat skrze aktualizace zdarma. Obecně se tak zvýšily ceny, lehce se snížily odměny a především plánují vývojáři experimentovat okolo časově limitovaných akcí. Zvýší se také kadence a ceny DLC, vůči tomu ale Crytek spouští mnohem více slev.