Fungování flashů, úpravy Fracture i náhodné skiny v každé hře. Nový patch je tady.
Čtrnáct dní uběhlo jako voda a Riot přichází s dalším pravidelným patchem. Tentokrát si posvítil na fungování flashů a velkých úprav se dočkala i mapa Fracture.
Agenti
Kay/O
Right-click flash Kay/a byl nejsilnějším z popflashů, přestože se jedná o iniciátora a nikoli duelistu. Proto byl oslaben a naopak left-click flash se dočkal buffu.
FLASH/DRIVE (Q)
- Trvání oslepení z right-click flashe sníženo 2,0 sec → 1,25 sec
- Trvání oslepení z left-click flashe zvýšeno 2,0 sec → 2,25 sec
- Doba přehození ze schopnosti na zbraň zvýšena 0,6 sec → 0,85 sec
Skye
Bonus pro Skye za delší navádění flashe do správných míst podpoří její přínos pro tým a odliší Guiding light od jiných flashů ve hře.
Guiding light (E)
- Doba přehození ze schopnosti na zbraň 0,75 sec → 0,85 sec
- Flash už nemůže být zničen v letu
- Délka oslepujícího efektu bude vzrůstat s délkou navádění schopnosti z 1 sec → 2,25 sec v průběhu prvních 0,75 sec od vypuštění ability
Reyna
Její flash nefungoval dobře jako entry abilita, především na vyšších rancích. Tyto změny by měly dát Reyně víc síly při peekování po použití Leeru.
Leer (C)
- Doba trvání snížena 2,6 sec → 2,0 sec
- Rychlost oslepení nepřátel po použití schopnosti zvýšena 0,6 sec → 0,4 sec
- Opadnutí oslepení u nepřátel zrychleno 0,7 sec → 0,5 sec
- Odstraněn omezený dosah schopnosti
Yoru
Blindside (Q)
- Doba trvání oslepení zvýšena 1,5 sec → 1,75 sec
Mapy
Fracture
Arcade
Náběh před Arcade změněn tak, aby dával útočníkům více možností proti agresi obránců z obou stran.
Před | Po |
B Site
Schod byl změněn na jednolitou rampu s plynulým náběhem na site.
Před | Po |
B Generator
Průchod zmenšen aby byl jednodušší pro zasmokování.
Před | Po |
Defender spawn
Struktura koridoru mírně pozměněna.
Před | Po |
A Halls
Odstraněny přebytečné struktury pro zjednodušení lokace.
Před | Po |
A Site
Jen mírná úprava pro zjednodušení.
Před | Po |
A Dish
Levý průchod úplně odstraněn aby byl útok i obrana místa méně obtížná. Doufáme, že tato změna pobídne hráče k většímu využívání této cesty.
Před | Po |
A Drop
Seskok dolů už nebude tak otevřený v prostoru.
Před | Po |
A Rope
Kontrolovat tuto cestu za použití jediného smoku bylo naopak pro útočníky moc jednoduché. Změny by měly dát obráncům více možností při re-taku i obraně.
Před | Po |
Obecné
- Nově lze označit oblíbené itemy v kolekcích a zjednoduší procházení. Týká se:
- Skinů zbraní
- Hráčských karet
- Sprejů
- Gunbuddies
- Rámečků za level
- Přidána možnost equipnutí "náhodného oblíbeného skinu" pro každou zbraň.
- Každý zápas bude k takové zbrani náhodně vybrán vlastněný skin z oblíbených.
- Přidána možnost filtrů u kolekcí
- U skinů zbraní
- Favorites / Non-Favorites
- Owned / Unowned
- Tiers
- Hráčské karty, spreje, gunbuddies, rámečky za level
- Favorites / Non-Favorites
- Owned / Unowned
- U skinů zbraní
Opravené bugy
Agenti
- Opravena chyba, při které Kay/ova ultimátka vypnula Killjoy turretku, přestože ona sama nebyla v dosahu.
- Opravena chyba Killjoy turrety, která se po prvním výstřelu na nepřítele vrátila do původní polohy a vystřelila zbylé dvě střely před sebe, pokud ztratila nepřítele z dohledu.
- Opraven bug Phoenixovy ultimátky, při kterém se po vrácení na původní místo automaticky neequipnula zbraň.
- Opravena chyba, při které se nepřítel zasažený několika ohlušujícími efekty zároveň zbavil debuffu při konci nejkratšího z efektů.