Yves Guillemot vysvětlil, proč cena Skull and Bones začíná na dvou tisících korunách. Údajně si to zaslouží.
Skull and Bones, ve kterém se hráči stanou piráty a budou brázdit moře a oceány, ukořisťovat poklady a vylepšovat své lodě, dorazí již 16. února. Mnoho lidí však nechápe vysokou cenu, kterou Ubisoft nastavil, a ptají se, proč není spíš free to play titulem i kvůli nastaveným live service prvkům. Hru je totiž na konzolích možné koupit od dvou tisíc korun.
Šéf Ubisoftu Yves Guillemot proto nyní vysvětlil, proč se studio rozhodlo nastavit tak velkou částku. Podle jeho slov je totiž Skull and Bones AAAA hrou. „Je to hra, která se bude prodávat,“ řekl Guillemot. Dodal, že se jedná o velmi rozsáhlý a plnohodnotný titul, který přinese dlouhodobé výsledky.
Jenže dosavadní dojmy z bety zatím nenasvědčují tomu, co Ubisoft tvrdí. Názory jsou zatím různé, část uživatelů si je chválí, zatímco jiní poukazují na nedostatky a problémy.